Guidelines
De Harper’s Bazaar Business Club bestaat uit ambitieuze vrouwen met inhoud en stijl van alle leeftijden en werkzaam in een optelsom van diverse branches. Binnen de community ontmoeten members like-minded vrouwen en gaan ze de verbinding aan door kwetsbaarheid, zowel op professioneel als persoonlijk level. Daarnaast worden members gevoed, geïnspireerd en geactiveerd door Business Talks en netwerkborrels. Om de (online) community een prettige plek te houden, dienen members zich aan enkele guidelines te houden:
1. Members sluiten zich aan bij de Harper’s Bazaar Business Club om zich te omringen en te verbinden met like-minded vrouwen. Members breiden hun netwerk uit met waardevolle connecties en gaan het gesprek aan met gelijkgestemden. De club, inclusief het platform, is uitdrukkelijk niet de plek om nieuwe klanten te werven. Acquisitie, werven en promoten van business is niet toegestaan op de online community en de app.
2. Harper’s Bazaar Business Club is een initiatief van Harper’s Bazaar Nederland. Hoewel de redactie van Harper’s Bazaar aanwezig is op de Business Talks en events, staan de activiteiten van de Business Club geheel los van de redactie. Lidmaatschap is absoluut geen garantie voor publiciteit. Net zomin vrijwaart lidmaatschap je van publiciteit. Daarbij wordt uiteraard wel punt 3 in acht genomen.
3. De members van de Harper’s Bazaar Business Club moeten de vrijheid voelen vrijuit met elkaar te praten. Members houden zich daarom aan de regel dat onderlinge gesprekken die gevoerd worden tijdens evenementen van de club, of op het online platform, binnenskamers blijven. Ook de aanwezige redactieleden van Harper’s Bazaar zullen geen ongevraagd verslag doen van wat er tussen de members wordt gewisseld.